تصویر بلاگ تصویر بلاگ تصویر بلاگ تصویر بلاگ
آموزش ریاضی

درخشش نوآموزان آی مت تهران در جشنواره شادی و نشاط مشهد

الهه اسماعیلی
1403/07/28
جشنواره مشهد

پنجمین جشنواره کشوری شادی و نشاط آی مت و 

دومین جشنواره کشوری ریاضیات خلاق ( سیمس ) در مشهد برگزار شد.

جشنواره آی مت به کودکان گروه سنی سه تا هفت سال اختصاص دارد.

هدف اصلی آن ایجاد شادی و نشاط در کودکان و ارتقای مهارت های اجتماعی و گروهی آنها است.

امسال بیش از 744 نفر از شرکت کنندگان، زیر هفت سال بودند و اکثر این کودکان با همراهی و مشایعت مربیان منتخب در جشنواره حضور داشتند.

کودکان مرکز تخصصی آیمت تهران

این جشنواره بزرگترین رویداد علمی برای کودکان سنین سه تا هفت سال است؛ امسال در هر پک 517 نوآموز شرکت کردند.

به گفته مسعود زاده باقری، عضو شورای سیاستگذاری وزارت آموزش و پرورش، حدود 52 درصد از شرکت کنندگان دختر و 48 درصد پسر بودند؛ همچنین برنامه های جانبی برای والدین از جمله سخنرانی هایی توسط دکتر بامنش، متخصص روانشناسی، در زمینه مهارت های فرزندپروری تدارک دیده شد.

وی تاکید کرد‌‌: این جشنواره آموزشی نیست و هدف اصلی آن از بین بردن ترس از ریاضی در کودکان است. روش های آموزشی بر پایه بازی و آموزش غیر مستقیم است و کودکان بدون احساس فشار در محیطی شاد و مفرح مفاهیم ریاضی را یاد می گیرند.

جشنواره مشهد

مرکز تخصصی آی مت تهران به مدیریت سرکار خانم دکتر الهه اسماعیلی در حال حاضر بزرگترین مرکز آی مت در پایتخت با بیشترین تعداد نوآموز است.

در جشنواره امسال 27 نفر از تهران شرکت داشتند که از این تعداد 17 نفر در هر سه پک قرمز، آبی، و سبز مقام آوردند؛ همین امر سبب درخشش نوآموزان مرکز تخصصی آی مت تهران در فستیوال شادی و نشاط آی مت شده است. 

مرکز تخصصی آی مت تهران، با داشتن کادری پرتلاش، اولین و مهم ترین هدفشان شادی و نشاط کودکان است؛ هر ساله در جشنواره های آی مت درخشش چشم گیری دارد.

 

آدرس اینستاگرام مرکز تخصصی آیمت تهرانhttps://www.instagram.com/imath_tehran/

 

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

کد امنیتی
captcha